AK JUDr. Lubomír Minařík
Pro založení zakázky vstupte na hlavní stránku elektronického nástroje KDV a poté klikněte na tlačítko Založit zakázku.
Po kliknutí na Založit zakázku se otevře okno, kde vyberte možnost Založit zakázku.
Zobrazí se formulář pro založení zakázky. Položky, které jsou označeny tučně a červenou hvězdičkou jsou povinné pro vyplnění.
V první části formuláře zadejte Účel zakázky, Statut zadavatele a Druh zadavatele.
Nejprve zvolte, jestli budete nakupovat nebo prodávat. V tomto případě klikněte na tlačítko Prodej.
V tomto kroku máte možnost zvolit, zda vstupujete do elektronického nástroje KDV v pozici Zadavatele, nebo Zástupce zadavatele.
Pokud jste zvolili pozici Zástupce zadavatele, pak je nezbytné, abyste vyplnili identifikaci zadavatele, která se objeví ve výzvě.
Pokud chcete jako zadavatel uvést další kontakt, je možné zadat nový, nebo si jej vybrat z uložených kontaktů.
Vyberte druh zadavatele, jestli jste podle zákona o veřejných zakázkách Veřejný, Sektorový, Dotovaný zadavatel nebo Mimo režim zákona č. 137/2006 Sb.
V další části formuláře zvolte Druh zakázky, Předpokládanou hodnotu zakázky a Zakázku podle výše předpokládané hodnoty. Následně zadejte Název zakázky a Předmět zakázky.
Zvolte, o jaký druh zakázky se jedná, jestli jde o Dodávky, Služby nebo o Stavební práce a vyberte Druh zadávacího řízení.
Poté vyplňte Předpokládanou hodnotu zakázky bez DPH (částka bez mezer) a zvolte, jestli chcete předpokládanou hodnotu zakázky zveřejnit.
Po zadání předpokládané hodnoty se určí zakázka podle výše předpokládané hodnoty.
Máte možnost si stáhnout Formuláře VVZ.
Pro stažení Formulářů VVZ klikněte na modře vyznačený název formuláře.
Zadejte Název zakázky. V Předmětu zakázky popište stručně obsah zakázky.
Určete místo, kde bude zakázka realizována, např. místo, kam má být zboží dodáno, nebo kde bude převzato, popřípadě místo provádění prací a služeb apod. Po kliknutí na tlačítko Zadat termín můžete nastavit Termín plnění, tzn. datum zahájení a ukončení činnosti. Kliknutím na tlačítko Popis máte možnost popsat, jak bude daná činnost probíhat.
Zadávací podmínky jsou důležité pro dodavatele a musí být splněny. Pro vložení souboru klikněte na Vybrat soubor a poté klikněte na tlačítko Vložit.
Ve třetí části formuláře zadejte Postup zadání zakázky a Základní hodnotící kritéria pro hodnocení nabídek. Následně zvolte, jestli má dodavatel povinnost přiložit k nabídce přílohu a vyberte komu je určena výzva.
Kliknutím na příslušné tlačítko vyberte, jaký typ zakázky chcete zvolit, jestli Zadávací řízení, E-aukci nebo Zadávací řízení s hodnocením v e-aukci.
Pokud jste zvolili Zadávací řízení, vyplňte místo podání nabídek. Dále zadejte, zda mají být nabídky podány pouze elektronicky, nebo jestli připouštíte varianty nabídek. V případě volby Ano u elektronického podání nabídek se objeví systémem zadaná elektronická adresa, na kterou budou nabídky přijímány. Pokud zvolíte Ano u Variant nabídek, pak musíte vložit popis požadovaných variant.
Následně zvolte Termín odeslání výzvy, Termín ukončení příjmu nabídek a Termín otevírání obálek.
U zadávacího řízení je možné použít k identifikaci uživatelů elektronický podpis / UEZ, kterým jsou současně nabídky šifrovány. Pokud zvolíte Ano u Vkládání e-podpisu tak zadejte členy komise.
Máte možnost zvolit Jmenování komise pro otevírání obálek, Jmenování komise pro hodnocení nabídek nebo kombinaci Jmenování komise pro otevírání obálek a hodnocení nabídek. V případě že zvolíte Jmenování komise pro otevírání obálek a hodnocení nabídek, zadejte e-mail členů komise a e-mail náhradníků členů komise.
Pokud zvolíte Jmenování komise pro otevírání obálek nebo Jmenování komise pro hodnocení nabídek, zadejte opět e-mail členů komise a e-mail náhradníků členů komise.
Můžete si zvolit jakým způsobem budete hodnotit nabídky, a to buď podle Ekonomické výhodnosti nabídky nebo dle Ceny. Pokud zvolíte hodnocení nabídky dle Ekonomické výhodnosti, nastavte počet hodnotících kritérií, podle jakých kritérií, v jakých jednotkách a jaká je důležitost v % (více je lépe nebo méně je lépe).
Pokud zvolíte hodnocení nabídek podle Ceny, zadejte si počet položek, v jakých jednotkách bude hodnoceno a množství.
V případě že zvolíte hodnocení nabídek podle Ceny, můžete vybrat možnost Rozdělení zakázky na části, poté zadáte počet částí zakázky, které chcete rozdělit.
Zvolte, zda má dodavatel povinnost přiložit k nabídce přílohu. V případě volby Ano, musí dodavatel přiložit k nabídce přílohu, jinak nebude nabídka systémem přijata.
Můžete přizvat do zakázky vybrané dodavatele nebo nechat zakázku otevřenou pro všechny dodavatele. Pokud zvolíte možnost Pro vyzvané dodavatele, vyberte dodavatele ze seznamu nebo zadejte jejich kontaktní e-mail.
V případě výběru Pro všechny dodavatele se může hlásit neomezený počet dodavatelů. Poslední možnost Pro všechny dodavatele a vyzvané dodavatele je kombinace výběru Pro vyzvané dodavatele a Pro všechny dodavatele. Po vyplnění formuláře klikněte na tlačítko Pokračovat.
Po kliknutí na tlačítko Pokračovat budete dotázán, zda chcete zakázku aktivovat, uložit nebo se vrátit do formuláře pro založení zakázky. Pro uložení zakázky klikněte na tlačítko Ano. Pokud se chcete vrátit do formuláře pro založení zakázky, klikněte na tlačítko Ne. Máte možnost si také stáhnout Formulář zadání.
Náhled Formuláře zadání.
Zakázka byla úspěšně uložena. Kliknutím na tlačítko Můj účet se zobrazí vámi založená zakázka.
Zobrazí se přehled vámi založených zakázek, připravovaná zakázka je označena žlutou barvou.