certified electronic tool KDV

Logo systému

BM asistent s.r.o.

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Město Luhačovice
Address: nám. 28. října 543
763 26 Luhačovice
IČ / Identification number of the contracting entity: 00284165
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00284165
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Město Luhačovice

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zrušena

Zadavatel dne 15.7.2019 zrušil zakázku.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Výměna zdroje tepla v budově MŠ Luhačovice
ID na profilu zadavatele: 2019063
Druh: Supplies
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
(according to the methodology of the grant provider...)

A more detailed description of the methodology of the grant provider

×

Operační program Životní prostředí; Registrační číslo projektu CZ.05.5.18/0.0/0.0/18_100/0009299

CPV: Kotle k ústřednímu vytápění - 44621220-7, Instalace a montáž plynového zařízení - 45333000-0, Elektroinstalační práce - 45310000-3
Předpokládaná hodnota: 3 087 000 Kč excluding VAT
Datum zahájení / uveřejnění: 10.6.2019 at 16:00:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 3.7.2019 at 10:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zrušení zakázky: 15.7.2019

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je výměna zdroje tepla, vyregulování otopné soustavy.

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky je výměna zdroje tepla, vyregulování otopné soustavy.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Výzva k podání nabídky.pdf Výzva k podání nabídek 141.1 kB od data uveřejnění
bez omezení
Zadavaci dokumentace.zip Zadávací dokumentace 9 MB od data uveřejnění
bez omezení
Vysvetleni zadavaci dokumentace c. 1.zip Vysvětlení zadávací dokumentace 625.8 kB od 17.6.2019 v 13:15:00
bez omezení
Protokol z prohlidky mista plneni.pdf Dokument – jiný 100.8 kB od 19.6.2019 v 14:00:00
bez omezení
Sdělení k vysvetleni zadavaci dokumentace c. 2.pdf Vysvětlení zadávací dokumentace 94.4 kB od 2.7.2019 v 11:00:00
bez omezení
Oznámení rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení.pdf Rozhodnutí o zrušení 62.2 kB od 15.7.2019 v 14:45:00
bez omezení
Písemná zpráva zadavatele.pdf Written report 144.8 kB od 23.7.2019 v 13:15:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka