certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

BM asistent s.r.o.

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Obec Horní Lideč
Adresa: Horní Lideč 292
756 12 Horní Lideč
IČ / IČO: 00303780
Adresa profilu: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00303780
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Obec Horní Lideč

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Dne 5.8.2021 bylo ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky.

Informace o veřejné zakázce

Název: Trezor přírody – zhodnocení území
ID na profilu zadavatele: 2020111
Druh: Dodávky
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
(dle metodiky poskytovatele dotace...)

Podrobnější popis metodiky poskytovatele dotace

×

Interreg V-A Slovenská republika – Česká republika 2014-2020; Registrační číslo projektu NFP304020C928

CPV: 31523200-0 - Trvalé informační tabule, 32321300-2 - Audiovizuální materiály, 39113600-3 - Lavice
Předpokládaná hodnota: 661 Kč bez DPH
Datum zahájení / uveřejnění: 28.1.2021 v 19:45:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: neuvedena
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 25.1.2021
Datum ukončení plnění smlouvy: 5.8.2021

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem plnění jsou dodávky a s tím související služby, tj. dodávka mobiliáře v 10 lokalitách na území CHKO Beskydy a CHKO Bílé Karpaty. Vytvoření digitálního obsahu pro tyto lokality – textové popisy, audiovizuální prvky. Předmět veřejné zakázky je vymezen v samostatném dokumentu (popis předmětu veřejné zakázky), který je přílohou zadávací dokumentace č. 4.

Předmět zakázky

×

Předmětem plnění jsou dodávky a s tím související služby, tj. dodávka mobiliáře v 10 lokalitách na území CHKO Beskydy a CHKO Bílé Karpaty. Vytvoření digitálního obsahu pro tyto lokality – textové popisy, audiovizuální prvky. Předmět veřejné zakázky je vymezen v samostatném dokumentu (popis předmětu veřejné zakázky), který je přílohou zadávací dokumentace č. 4.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Smlouva o dilo vcetne prilohy.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 4.9 MB od data uveřejnění
bez omezení
salamandr-dodatek-1.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 814.1 kB od 11.2.2021 v 15:15:00
bez omezení
salamandr-dodatek-2.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 1.5 MB od 26.8.2021 v 11:15:00
bez omezení
trezor-zhodn.uzemi-suc.pdf Výše skutečně uhrazené ceny za plnění... 355.3 kB od 26.8.2021 v 11:15:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

IČ / IČO Název Akce
26871513 Salamandr s.r.o.

Přidání vybraných účastníků / dodavatelů, editace infomací o uhrazené ceně

×

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Zpět na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka