certified electronic tool KDV

Logo systému

BM asistent s.r.o.

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Charita sv. Rodiny Nový Hrozenkov
Address: Nový Hrozenkov 124
756 04 Nový Hrozenkov
IČ / Identification number of the contracting entity: 48773514
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=48773514
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Charita sv. Rodiny Nový Hrozenkov
Ing. Danuše Martinková, ředitelka
571451548
reditel@nhrozenkov.charita.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zrušena

Zadavatel dne 5.10.2015 zrušil zakázku.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: "CESTA ZA KVALITNÍM ŽIVOTEM SENIORŮ NA VALAŠSKU" - Publicita
ID na profilu zadavatele: 02013112
Druh: Service
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
CPV: 22140000-3 - Letáky, 79342200-5 - Propagační služby, 22459100-3 - Reklamní nálepky a pruhy, 39294100-0 - Informační a propagační výrobky
Předpokládaná hodnota: 338 000 Kč excluding VAT
Datum zahájení / uveřejnění: 10.9.2015 at 10:00:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 5.10.2015 at 14:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zrušení zakázky: 5.10.2015

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem zakázky je zajištění publicity projektu „CESTA ZA KVALITNÍM ŽIVOTEM SENIORŮ NA VALAŠSKU“, která se skládá ze 4 částí:a) Grafický návrh, zhotovení a dodávka polepů, b) Uveřejnění článků v regionálním tisku, c) Grafický návrh, zhotovení a dodávka informačních bannerů projektu, d) Grafický návrh, zhotovení a dodávka letáků – 6 000 ks.

Předmět zakázky

×

Předmětem zakázky je zajištění publicity projektu „CESTA ZA KVALITNÍM ŽIVOTEM SENIORŮ NA VALAŠSKU“, která se skládá ze 4 částí:a) Grafický návrh, zhotovení a dodávka polepů, b) Uveřejnění článků v regionálním tisku, c) Grafický návrh, zhotovení a dodávka informačních bannerů projektu, d) Grafický návrh, zhotovení a dodávka letáků – 6 000 ks.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
výzva k podání nabídky.pdf Písemná výzva ve zjednodušeném podlimitním... 306.6 kB od data uveřejnění
bez omezení
Zadávací dokumentace včetně příloh č. 1-6.zip Zadávací dokumentace 4.6 MB od data uveřejnění
bez omezení
poskytnutí dodatečných informací č. 1 k ZD_ ze dne 17.9.2015.zip Dodatečné informace 510.2 kB od 17.9.2015 v 14:00:00
bez omezení
výzva k podání nabídky_změna č. 1_ze dne 17.9.2015.pdf Dodatečné informace 664.1 kB od 17.9.2015 v 14:00:00
bez omezení
rozhodnutí o zrušení.pdf Rozhodnutí o zrušení 82.9 kB od 7.10.2015 v 8:30:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných uchazečů / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných uchazečů / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam uchazečů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu uchazečů a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka