certified electronic tool KDV

Logo systému

Město Broumov

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Technické služby města Broumova
Address: Smetanova 178
550 01 Broumov
IČ / Identification number of the contracting entity: 71237321
Profile: https://www.kdv.cz/broumov-mesto/profil.php?ic=71237321
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Technické služby města Broumova
Josef Gorgan
734 860 331
gorgan@broumov-mesto.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

Město Broumov
Josef Gorgan
491504237
gorgan@broumov-mesto.cz

Stav řízení / VZ

Ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Dne 10.5.2022 bylo ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Nákup teleskopické pracovní plošiny na automobilovém podvozku
ID na profilu zadavatele: 20220001
Druh: Supplies
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
CPV: 34142100-5
Předpokládaná hodnota: 1 990 000 Kč excluding VAT
Datum zahájení / uveřejnění: 26.1.2022 at 14:00:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 10.2.2022 at 10:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 2.3.2022
Datum ukončení plnění smlouvy: 10.5.2022

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka teleskopické pracovní plošiny na automobilovém podvozku (dále také jen jako „předmět plnění“). Podrobné požadavky zadavatele na dodávku předmětu plnění a další podmínky jsou uvedeny zejména v obchodních podmínkách a v technické specifikaci.

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky je dodávka teleskopické pracovní plošiny na automobilovém podvozku (dále také jen jako „předmět plnění“). Podrobné požadavky zadavatele na dodávku předmětu plnění a další podmínky jsou uvedeny zejména v obchodních podmínkách a v technické specifikaci.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Vyzva_vcetne_ZD.zip Výzva k podání nabídek 511.9 kB od data uveřejnění
bez omezení
Oznámení o výběru dodavatele - 7303.pdf Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 195.1 kB od 24.2.2022 v 12:30:00
bez omezení
Příloha - Zpráva o hodnocení.pdf Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 477.3 kB od 24.2.2022 v 12:30:00
bez omezení
registr_smluv_smlouva_19547555.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 47.5 kB od 7.3.2022 v 11:45:00
bez omezení
Rozhodnutí o výběru dodavatele.pdf Written report 781.2 kB od 10.5.2022 v 10:45:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

IČ / Identification number of the contracting entity Name of the contract / Title Akce
26933195 INREKA PLOŠINY SERVIS s.r.o.

Přidání vybraných účastníků / dodavatelů, editace infomací o uhrazené ceně

×

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka