certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: H & B REAL, a.s.
Address: Smetanova 1484
755 01 Vsetín
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
H & B REAL, a.s.
Ing. Bohdan Mikušek
737263912
bohdan.mikusek@hbreal.cz

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Bohdan Mikušek
737 263 912
bohdan.mikusek@hbreal.cz

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 9358636336
Name of the contract: Zakázka na dodávku automatického skladovacího systému
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Small-scale public contract accordance with § 27 of Act no. 134/2016 Coll.
(according to the methodology of the grant provider...)

A more detailed description of the methodology of the grant provider

×

Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb. Legislativní rámec zakázky: - Výzva V programu Potenciál, Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost, v aktuálně účinném zně-ní, - Pravidla pro žadatele a příjemce dotace z Operačního pro-gramu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost, Obecná část, Díl I. Žádost o podporu, Hodnocení projektu, Realizace projektu, Monitoring, Indikátory, Díl II. Žádost o platbu, v aktuálně účinném znění, - Pravidla pro žadatele a příjemce dotace z Operačního pro-gramu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost – zvláštní část, program podpory Potenciál – Výzva V, v aktuálně účinném znění, - Pravidla pro výběr dodavatelů a postup dle pravidel nebo zákona č. 134/2016 Sb, o zadávání veřejných zakázek, v aktuálně účinném znění, dále také PpVD, - Pokyny k úspěšné realizaci výběrového řízení na dodavatele v aktuálně účinném znění.

Main subject of PC: Supplies
Type / specification of the tender procedure: Simplified below the limit procedure
Estimated value of contract: 1 550 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: The economic advantageousness
URL address of the contracting authority profile: https://www.kdv.cz/hbr/profil.php?ic=25839187
Date of start receiving offers: 15. 5. 2019 v 15:00
Date of end receiving offers: 31. 5. 2019 v 9:30
Dates of opening of offers: 31. 5. 2019 v 9:30

Object of contract

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku automatického skladovacího systému v rámci projektu „Rozšíření vývojové a inovační kapacity společnosti CBG AUTOMATI-ON s.r.o.“. Zadavatel požaduje zařízení s modulární konstrukcí umožňující vysoký stupeň variability a rozší-ření kapacity skladového systému změnou celkové výšky. Skladované ... Show more

Object of contract

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku automatického skladovacího systému v rámci projektu „Rozšíření vývojové a inovační kapacity společnosti CBG AUTOMATI-ON s.r.o.“. Zadavatel požaduje zařízení s modulární konstrukcí umožňující vysoký stupeň variability a rozší-ření kapacity skladového systému změnou celkové výšky. Skladované položky, uložené na pří-slušných úložných místech (policích), budou po aktivaci požadavku obsluhou automaticky distri-buovány do výdejového otvoru. Zařízení bude vybaveno softwarem pro správu skladovaných míst (vlastního skladového systému i externích pevných regálů). Součástí předmětu zakázky (dále jen dodávka) je: a) doprava do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno), mon-táže, uvedení do provozu, odzkoušení a případné likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky včetně jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky, b) řídící software se správou skladových míst, jenž souvisí s provozem dodávaného zařízení, c) technická dokumentace dodávaného zařízení v českém jazyce, d) zaškolení obsluhy v nezbytném rozsahu pro správnou obsluhu a údržbu zařízení v českém jazyce, e) záruční servis dodávaného zařízení. Zařízení musí splňovat požadavky všech platných norem, předpisů a nařízení pro takovéto zaří-zení (dle ČSN a EN), včetně bezpečnosti. Dodávka musí obsahovat Prohlášení o shodě. Podrobně je předmět zakázky specifikován v dokumentu Zadávací dokumentace a Formulář pro zpracování nabídky (dále jen ZaF).

Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka