Zadavatel zakázky: H & B REAL, a.s. Ing. Bohdan Mikušek 737263912 bohdan.mikusek@hbreal.cz
Zástupce zadavatele zakázky: H & B REAL, a.s Ing. Bohdan Mikušek 737 263 912 bohdan.mikusek@hbreal.cz
Ukončen příjem nabídek
Byl ukončen příjem nabídek. Nyní probíhá hodnocení nabídek.
Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb. Legislativní rámec zakázky: - Výzva V programu Potenciál, Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost, v aktuálně účinném zně-ní, - Pravidla pro žadatele a příjemce dotace z Operačního pro-gramu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost, Obecná část, Díl I. Žádost o podporu, Hodnocení projektu, Realizace projektu, Monitoring, Indikátory, Díl II. Žádost o platbu, v aktuálně účinném znění, - Pravidla pro žadatele a příjemce dotace z Operačního pro-gramu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost – zvláštní část, program podpory Potenciál – Výzva V, v aktuálně účinném znění, - Pravidla pro výběr dodavatelů a postup dle pravidel nebo zákona č. 134/2016 Sb, o zadávání veřejných zakázek, v aktuálně účinném znění, dále také PpVD, - Pokyny k úspěšné realizaci výběrového řízení na dodavatele v aktuálně účinném znění.
Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku automatického skladovacího systému v rámci projektu „Rozšíření vývojové a inovační kapacity společnosti CBG AUTOMATI-ON s.r.o.“. Zadavatel požaduje zařízení s modulární konstrukcí umožňující vysoký stupeň variability a rozší-ření kapacity skladového systému změnou celkové výšky. Skladované ... zobrazit více
Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku automatického skladovacího systému v rámci projektu „Rozšíření vývojové a inovační kapacity společnosti CBG AUTOMATI-ON s.r.o.“. Zadavatel požaduje zařízení s modulární konstrukcí umožňující vysoký stupeň variability a rozší-ření kapacity skladového systému změnou celkové výšky. Skladované položky, uložené na pří-slušných úložných místech (policích), budou po aktivaci požadavku obsluhou automaticky distri-buovány do výdejového otvoru. Zařízení bude vybaveno softwarem pro správu skladovaných míst (vlastního skladového systému i externích pevných regálů). Součástí předmětu zakázky (dále jen dodávka) je: a) doprava do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno), mon-táže, uvedení do provozu, odzkoušení a případné likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky včetně jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky, b) řídící software se správou skladových míst, jenž souvisí s provozem dodávaného zařízení, c) technická dokumentace dodávaného zařízení v českém jazyce, d) zaškolení obsluhy v nezbytném rozsahu pro správnou obsluhu a údržbu zařízení v českém jazyce, e) záruční servis dodávaného zařízení. Zařízení musí splňovat požadavky všech platných norem, předpisů a nařízení pro takovéto zaří-zení (dle ČSN a EN), včetně bezpečnosti. Dodávka musí obsahovat Prohlášení o shodě. Podrobně je předmět zakázky specifikován v dokumentu Zadávací dokumentace a Formulář pro zpracování nabídky (dále jen ZaF).
Zpět