certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: KOVAR a.s.
Address: Leskovec 212
756 11 Valašská Polanka
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
KOVAR a.s.
Ing. Petr Cedidla Petra Dřevojánková, DiS.
+420 571 425 501
petr.cedidla@kovar.eu

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Lukáš Vachala
725 675 128
lukas.vachala@hbreal.cz

Contact person:
H & B REAL, a.s.
Ing. Kristýna Bogarová
+420571499125
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Status of contract

Evaluation of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 3150113080
Name of the contract: Zakázka na dodávku mostového jeřábu s manipulační traverzou
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Small scale contract (outside the Act No.137/2006 Coll.)
Type: Supplies
Estimated value of contract: 1 800 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: Lowest price
Date of start receiving offers: 13. 3. 2015 v 0:00
Date of end receiving offers: 13. 4. 2015 v 12:00
Date of opening the envelopes: 13. 4. 2015 v 13:00

Object of contract

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku mostového jeřábu s manipulační traverzou. Součástí předmětu zakázky je i dodávka prohlášení o vlastnostech CE, zprávy o revizi elektrického zařízení, záznam o montážní zkoušce zdvihacího zařízení, návod k obsluze a údržbě dodávaného zařízení, podrobná konstrukční dokumentace včetně ... Show more

Object of contract

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku mostového jeřábu s manipulační traverzou. Součástí předmětu zakázky je i dodávka prohlášení o vlastnostech CE, zprávy o revizi elektrického zařízení, záznam o montážní zkoušce zdvihacího zařízení, návod k obsluze a údržbě dodávaného zařízení, podrobná konstrukční dokumentace včetně elektroschémat zapojení, související dokumentace stanovená zákonem a příslušnými normami, veškerá dokumentace v listinné i elektronické podobě a v českém jazyce. Součástí předmětu zakázky je i doprava dodávky do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno), dále také montáž, uvedení do provozu, odzkoušení, zaškolení obsluhy v rozsahu nezbytně nutném pro správnou obsluhu a údržbu zařízení, zajištění potřebných manipulačních prostředků pro uvedení do provozu, zaměření jeřábové dráhy, případná likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky a jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky. Součástí předmětu zakázky je také záruční servis dodávaného zařízení.


Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka