certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: JELÍNEK – výroba nábytku s.r.o.
Address: Masarykova 672
757 01 Valašské Meziříčí
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
JELÍNEK – výroba nábytku s.r.o.
Ing. Tomáš Jelínek
-
-

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Pavla Ejemová
571499126
pavla.ejemova@hbreal.cz

Contact person:
H & B REAL, a.s.
Ing. Pavla Ejemová
-
jana.bajerova@hbreal.cz

Status of contract

Evaluation of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 1042889254
Name of the contract: Zakázka na dodávku zařízení pro výrobu nábytku
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Above the limit (in the Act No.137/2006 Coll.)
Type: Supplies
Estimated value of contract: 6 200 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: The economic advantageousness
Date of start receiving offers: 8. 9. 2015 v 0:00
Date of end receiving offers: 9. 10. 2015 v 9:00
Date of opening the envelopes: 9. 10. 2015 v 10:00

Object of contract

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku zařízení pro výrobu nábytku (dále jen dodávka). Zadavatel připouští Dílčí plnění předmětu zakázky (dále jen Dílčí plnění). Jednotlivá Dílčí plnění jsou označena písmeny A a B (obsah jednotlivých plnění viz níže). Dodavatel je pro svou nabídku oprávněn zvolit kterékoliv z Dílčích plnění popř. ... Show more

Object of contract

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku zařízení pro výrobu nábytku (dále jen dodávka). Zadavatel připouští Dílčí plnění předmětu zakázky (dále jen Dílčí plnění). Jednotlivá Dílčí plnění jsou označena písmeny A a B (obsah jednotlivých plnění viz níže). Dodavatel je pro svou nabídku oprávněn zvolit kterékoliv z Dílčích plnění popř. obě Dílčí plnění současně. Každé z Dílčích plnění bude Zadavatelem hodnoceno samostatně. Zadávací podmínky jsou shodné pro obě Dílčí plnění, není-li uvedeno jinak. Součástí předmětu zakázky je i dodávka technické dokumentace dodávaného zařízení v českém nebo anglickém jazyce. Součástí dodávky je také doprava do místa plnění, uvedení dodávky do provozu, odzkoušení, zaškolení obsluhy v rozsahu nezbytně nutném pro správnou obsluhu a údržbu zařízení včetně dodání související dokumentace v českém jazyce, případná likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky a jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky. Součástí dodávky není vyložení v místě plnění, umístění dodávky ve výrobním objektu Zadavatele a napojení na příslušná média (zajišťuje Zadavatel na své náklady). Součástí dodávky je i záruční servis dodávaného zařízení. Podrobně je předmět zakázky popsán v Zadávací dokumentaci a Formuláři pro podání nabídky (dále jen ZaF).


Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka