certified electronic tool KDV

Logo systému

AGENTURA KDV CZECH v.o.s.

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Obec Huslenky
Address: Huslenky 494
756 02 Huslenky
IČ / Identification number of the contracting entity: 00303828
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00303828
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Obec Huslenky
Oldřich Surala, starosta
571165100
starosta@huslenky.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Dne 16.4.2020 bylo ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Zdravotní středisko Huslenky - rekonstrukce prostor praktického lékaře
ID na profilu zadavatele: 00000016
Druh: Construction work
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
CPV: neuvedeno
Předpokládaná hodnota: neuvedena
Datum zahájení / uveřejnění: 31.1.2020 at 9:45:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: neuvedena
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 29.1.2020
Datum ukončení plnění smlouvy: 16.4.2020

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem smlouvy je závazek zhotovitele provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele dílo s názvem ,,Zdravotní středisko Huslenky - rekonstrukce prostor praktického lékaře, přičemž předmětem zakázky jsou: - Stavební práce v objektu, týkající se prostor praktického lékaře (čekárny, sesterna, ordinace, denní místnost), chodeb a WC mužů, a dále závazek objednatele dokončené dílo převzít a zaplatit za něj zhotoviteli cenu ve výši a za podmínek ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem smlouvy je závazek zhotovitele provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele dílo s názvem ,,Zdravotní středisko Huslenky - rekonstrukce prostor praktického lékaře, přičemž předmětem zakázky jsou: - Stavební práce v objektu, týkající se prostor praktického lékaře (čekárny, sesterna, ordinace, denní místnost), chodeb a WC mužů, a dále závazek objednatele dokončené dílo převzít a zaplatit za něj zhotoviteli cenu ve výši a za podmínek touto smlouvou stanovených.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Smlouva o dílo TM Stav.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 3.9 MB od data uveřejnění
bez omezení
Výše skutečně uhrazené ceny.pdf Výše skutečně uhrazené ceny za plnění... 1.4 MB od 20.4.2020 v 17:45:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

IČ / Identification number of the contracting entity Name of the contract / Title Akce
48399477 TM Stav, spol. s r.o.

Přidání vybraných účastníků / dodavatelů, editace infomací o uhrazené ceně

×

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka