certified electronic tool KDV

Logo systému

AGENTURA KDV CZECH v.o.s.

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Střední odborná škola Josefa Sousedíka Vsetín
Address: Benátky 1779
755 01 Vsetín
IČ / Identification number of the contracting entity: 13643878
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=13643878
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Střední odborná škola Josefa Sousedíka Vsetín
Mgr. Josef Slovák, ředitel
731555010
slovak.josef@sosvsetin.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zrušena

Zadavatel dne 11.7.2018 zrušil zakázku.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: SOŠ J. Sousedíka Vsetín – Rekonstrukce ústředního topení Benátky
ID na profilu zadavatele: 2018058
Druh: Construction work
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
CPV: Stavební úpravy školních budov 45214200-2, Vytápění 45232141-2, Sklenářské, malířské a natěračské práce 45440000-3, Elektroinstalační práce 45310000-3
Předpokládaná hodnota: 9 390 000 Kč excluding VAT
Datum zahájení / uveřejnění: 20.6.2018 at 15:15:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 10.7.2018 at 13:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zrušení zakázky: 11.7.2018

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky na stavební práce je rekonstrukce ústředního topení ve všech pavilonech SOŠ Josefa Sousedíka ve Vsetíně.

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky na stavební práce je rekonstrukce ústředního topení ve všech pavilonech SOŠ Josefa Sousedíka ve Vsetíně.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Vyzva k podani nabidek.pdf Oznámení / výzva - jiná 2.7 MB od data uveřejnění
bez omezení
Zadavaci dokumentace.zip Zadávací dokumentace 725.9 kB od data uveřejnění
bez omezení
Příloha č. 4 + č. 5 - PD+VV.rar Zadávací dokumentace 17.3 MB od data uveřejnění
bez omezení
Protokol z prohlídky místa plnění.pdf Dokument – jiný 508.5 kB od 28.6.2018 v 13:15:00
bez omezení
Oznámení rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení.pdf Rozhodnutí o zrušení 70.8 kB od 11.7.2018 v 11:00:00
bez omezení
Písemná zpráva zadavatele.pdf Written report 1.8 MB od 16.7.2018 v 16:15:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka