certified electronic tool KDV

Logo systému

Město Luhačovice

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Město Napajedla
Address: Masarykovo náměstí 89
763 61 Napajedla
IČ / Identification number of the contracting entity: 00284220
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00284220
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Město Napajedla
Mgr. Robert Podlas
577100912
podlas@napajedla.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka neukončena

Účastníci mohou do 26.11.2024 at 9:00 podávat své nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní zájemci).

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Učebna ICT v 1. ZŠ Napajedla
ID na profilu zadavatele: 2024100
Druh: Supplies
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
(according to the methodology of the grant provider...)

A more detailed description of the methodology of the grant provider

×

IROP CZ.06.05.010022_0480004911

CPV: Počítače 30200000-1 Ploché monitory 30231310-3 Počítačové monitory a konzoly 30231000-7 Tiskárny a kresliče 30232100-5 Tablety PC 30213200-7 Vybavení pro výuku 39162100-6 Školní nábytek 39160000-1
Předpokládaná hodnota: 1 930 948 Kč excluding VAT
Datum zahájení / uveřejnění: 13.11.2024 at 11:30:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 26.11.2024 at 9:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky na dodávky Pro část 1: je dodávka nového vybavení. Do učebny bude pořízen nový moderní nábytek, který svými parametry odpovídá zdravému ergonomickému sezení žákovské stoly a židle. Novým nábytkem bude vybaveno také pracoviště kantora – kantorský stůl, židle a kontejner s centrálním zámkem. Pořízen bude také robotický stůl, jako úložny prostor budou sloužit nové skříně. Na zdech budou textilní nástěnky dále. Pro ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky na dodávky Pro část 1: je dodávka nového vybavení. Do učebny bude pořízen nový moderní nábytek, který svými parametry odpovídá zdravému ergonomickému sezení žákovské stoly a židle. Novým nábytkem bude vybaveno také pracoviště kantora – kantorský stůl, židle a kontejner s centrálním zámkem. Pořízen bude také robotický stůl, jako úložny prostor budou sloužit nové skříně. Na zdech budou textilní nástěnky dále. Pro část 2: je dodávka nových digitálních technologií. Bude pořízen interaktivní IT set s dotykovým panelem a pracoviště učitele bude vybaveno počítačem. Žáci budou mít k dispozici osobní počítače s mikrofonem a sluchátky, tablety. V učebně bude k dispozici multifunkční tiskárna, vizualizér a 3D tiskárna. Zároveň budou pořízeny stavebnice, roboti. K dispozici bude také nabíjecí košík na tablety.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Výzva k podání nabídky.pdf Výzva k podání nabídek 754 kB od data uveřejnění
bez omezení
Zadávací dokumentace vč. příloh.zip Zadávací dokumentace 4.1 MB od data uveřejnění
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka