certified electronic tool KDV

Logo systému

Město Luhačovice

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Střední škola informatiky, elektrotechniky a řemesel Rožnov
Address: Školní 1610
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
IČ / Identification number of the contracting entity: 00843474
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00843474
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Střední škola informatiky, elektrotechniky a řemesel Rožnov
Mgr. Miroslav Trefil, ředitel
571752315
anna.zejdova@roznovskastredni.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zadána

Byl ukončen příjem nabídek. Zakázka byla dne 19.1.2015 zadána vítěznému uchazeči.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Střední škola informatiky, elektrotechniky a řemesel Rožnov pod Radhoštěm – rekonstrukce sociálních zařízení
ID na profilu zadavatele: 00000001
Druh: Construction work
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
CPV: 45214200-2
Předpokládaná hodnota: 6 700 000 Kč excluding VAT
Datum zahájení / uveřejnění: 15.11.2014 at 0:00:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 1.12.2014 at 10:30
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 19.1.2015

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v rekonstrukci sociálních zařízení stavebního objektu SO1 – Úpravy hygienického zázemí v objektu čp. 1610, ul. Školní, SO2 – Úpravy hygienického zázemí v objektu čp. 1698, ul. Školní, SO3 – Stavební úpravy hygienického zázemí v objektu č.p. 1508, ul. Svazarmovská, SO4 – Stavební úpravy hygienického zázemí pro dívky ve sportovní hale a opravě splaškové kanalizace - u stavebního ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v rekonstrukci sociálních zařízení stavebního objektu SO1 – Úpravy hygienického zázemí v objektu čp. 1610, ul. Školní, SO2 – Úpravy hygienického zázemí v objektu čp. 1698, ul. Školní, SO3 – Stavební úpravy hygienického zázemí v objektu č.p. 1508, ul. Svazarmovská, SO4 – Stavební úpravy hygienického zázemí pro dívky ve sportovní hale a opravě splaškové kanalizace - u stavebního objektu SO1 a SO2.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Výzva k podání nabídky - Informační list.pdf Písemná výzva ve zjednodušeném podlimitním... 121.7 kB od data uveřejnění
bez omezení
Textová část PD.zip Zadávací dokumentace 8.7 MB od data uveřejnění
bez omezení
Formulář - Krycí list nabídky.doc Zadávací dokumentace 83 kB od data uveřejnění
bez omezení
Formulář pro uvedení referenčních staveb.doc Zadávací dokumentace 55 kB od data uveřejnění
bez omezení
Formulář pro uvedení seznamu techniků ....doc Zadávací dokumentace 62.5 kB od data uveřejnění
bez omezení
Soupisy.zip Zadávací dokumentace 759.9 kB od data uveřejnění
bez omezení
SVAZEK 1 - Podmínky a požadavky pro zpracování nabídky.pdf Zadávací dokumentace 150.8 kB od data uveřejnění
bez omezení
SVAZEK 2 - Požadavky zadavatele na kvalifikaci dodavatele.doc Zadávací dokumentace 92.5 kB od data uveřejnění
bez omezení
SVAZEK 3 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy o dílo.doc Zadávací dokumentace 312 kB od data uveřejnění
bez omezení
SVAZEK 4 - Podmínky a požadavky pro jednotný způsob zpracování nabídkové ceny.doc Zadávací dokumentace 108 kB od data uveřejnění
bez omezení
Vzor čestného prohlášení dodavatele o splnění kvalifikačních předpokladů.doc Zadávací dokumentace 31 kB od data uveřejnění
bez omezení
Vzor čestného prohlášení prohlášení dodavatele o splnění požadavků podle § 68 odstavec 3 zákona.doc Zadávací dokumentace 32.5 kB od data uveřejnění
bez omezení
Oznámení rozhodnutí zadavatele o vyloučení dodavatele - nesplnění zadávacích podmínek.pdf Rozhodnutí o vyloučení uchazeče 87.8 kB od 16.12.2014 v 16:45:00
bez omezení
Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodněnjší nabídky - 10 dnů.pdf Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 106.4 kB od 16.12.2014 v 16:45:00
bez omezení
SoD vč. příloh.zip Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 18.3 MB od 28.1.2015 v 17:15:00
bez omezení
Písemná zpráva zadavatele o průběhu zadání veřejné zakázky - 4563.pdf Written report 89.2 kB od 28.1.2015 v 17:15:00
bez omezení
Písemná zpráva zadavatele o průběhu zadání veřejné zakázky - 4707.pdf Written report 81.9 kB od 1.9.2015 v 9:15:00
bez omezení
dodatek č.1 smlouvy_RADEKOV.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 6.5 MB od 1.9.2015 v 9:15:00
bez omezení
zveřejnění skutečné ceny.pdf Výše skutečně uhrazené ceny za plnění... 389.6 kB od 1.12.2015 v 8:45:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných uchazečů / dodavatelů VZ a informace o ceně

IČ / Identification number of the contracting entity Name of the contract / Title
41035933 RADEKOV spol. s.r.o.

Seznam uchazečů VZ a informace o ceně

IČ / Identification number of the contracting entity Name of the contract / Title
41035933 RADEKOV spol. s.r.o.
25504487 RAPOS, spol. s.r.o.
46994955 INSTOP, spol. s.r.o.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka