certified electronic tool KDV

Logo systému

obec Všemina

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Město Kunovice
Address: náměstí Svobody 361
686 04 Kunovice
IČ / Identification number of the contracting entity: 00567892
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00567892
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Město Kunovice
Ing. Pavel Vardan
572 432 720
kunovice@mesto-kunovice.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zrušena

Zadavatel dne 11.6.2019 zrušil zakázku.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Rozšíření prostor infrastruktury Podnikatelského inkubátoru - Stará škola - výkon TDI a koordinátora BOZP
ID na profilu zadavatele: 2019060
Druh: Service
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
(according to the methodology of the grant provider...)

A more detailed description of the methodology of the grant provider

×

Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost; Registrační číslo projektu CZ.01.1.02/0.0/0.0/16_087/0010402

CPV: Stavební dozor - 713154, Architektonické, technické a zeměměřičské služby - 71250000-5
Předpokládaná hodnota: 800 000 Kč excluding VAT
Datum zahájení / uveřejnění: 24.5.2019 at 13:45:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 11.6.2019 at 9:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zrušení zakázky: 11.6.2019

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem zakázky je souhrn prací a činností spojených s řádným výkonem funkce technického dozoru investora (dále „TDI“) a funkce koordinátora BOZP při realizaci stavebních prací na kompletní rekonstrukci areálu bývalé základní školy a jeho následné provozování jako podnikatelského inkubátoru:• spolupráce s projektantem a autorským dozorem,• dozor nad prováděním stavbystaveb, účast zkouškách, na předání a převzetí díla nebo jeho části, ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem zakázky je souhrn prací a činností spojených s řádným výkonem funkce technického dozoru investora (dále „TDI“) a funkce koordinátora BOZP při realizaci stavebních prací na kompletní rekonstrukci areálu bývalé základní školy a jeho následné provozování jako podnikatelského inkubátoru:• spolupráce s projektantem a autorským dozorem,• dozor nad prováděním stavbystaveb, účast zkouškách, na předání a převzetí díla nebo jeho části, činnosti po skončení realizace stavby-eb,• kontrola projektové dokumentace skutečného provedení stavby z hlediska zapracování vzniklých odchylek při realizaci stavby,• výkon činnosti koordinátora bezpečnosti práce

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Oznameni o zahajeni vyberoveho rizeni.pdf Oznámení / výzva - jiná 541.2 kB od data uveřejnění
bez omezení
Zadavaci dokumentace.zip Zadávací dokumentace 6.9 MB od data uveřejnění
bez omezení
Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení.pdf Rozhodnutí o zrušení 439.3 kB od 11.6.2019 v 15:30:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka