certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

obec Všemina

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: FORM s.r.o.
Adresa: Horní Lideč 293
756 12 Horní Lideč
IČ / IČO: 43874801
Adresa profilu: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=43874801
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

FORM s.r.o.
František Vaculčík
+420571447575
form@form-composite.com

Kontaktní osoba k řízení / VZ

H & B REAL, a.s.
Ing. Kristýna Ředinová
725 675 655
kristyna.redinova@hbreal.cz

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zadána

Byl ukončen příjem nabídek. Zakázka byla dne 5.12.2019 zadána vítěznému účastníkovi.

Informace o veřejné zakázce

Název: Zakázka na dodávku vakuového tvarovacího stroje
ID na profilu zadavatele: 00000002
Druh: Dodávky
Druh zadávacího řízení: Otevřené řízení
(dle metodiky poskytovatele dotace...)

Podrobnější popis metodiky poskytovatele dotace

×

Pravidla pro výběr dodavatelů a postup dle pravidel nebo zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

CPV: neuvedeno
Předpokládaná hodnota: 6 900 000 Kč bez DPH
Datum zahájení / uveřejnění: 14.11.2019 v 9:00:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 2.12.2019 v 10:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 5.12.2019

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku vakuového tvarovacího stroje v rámci projektu „Rozšíření vývojové a inovační kapacity společnosti FORM s.r.o.“.Součástí předmětu zakázky (dále jen dodávka) je:a) doprava do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno), montáže, uvedení do provozu, odzkoušení a případné likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky včetně jejich uložení v souladu s ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku vakuového tvarovacího stroje v rámci projektu „Rozšíření vývojové a inovační kapacity společnosti FORM s.r.o.“.Součástí předmětu zakázky (dále jen dodávka) je:a) doprava do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno), montáže, uvedení do provozu, odzkoušení a případné likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky včetně jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky, b) řídící software,c) technická a provozní dokumentace dodávaného zařízení včetně návodu k obsluze v českém jazyce, layout zařízení, d) zaškolení obsluhy v nezbytném rozsahu pro správnou obsluhu a údržbu zařízení v českém jazyce, e) záruční servis dodávaného zařízení.Dodávka musí splňovat požadavky všech platných norem, předpisů a nařízení pro takovéto zařízení (dle ČSN a EN), včetně bezpečnosti. Dodávka musí obsahovat Prohlášení o shodě.Zadavatel na své náklady a dle instrukcí dodavatele zajistí vyložení dodávky, její umístnění ve výrobním objektu a napojení na potřebná média (elektřina, odsávání, stlačený vzduch, kabel LAN aj.).Podrobně je předmět zakázky specifikován v Zadávací dokumentaci a Formuláři pro zpracování nabídky.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Zadávací podmínky.zip Kvalifikační dokumentace 6.6 MB od data uveřejnění
bez omezení
Oznámení o výsledku VŘ.PDF Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 272.5 kB od 2.12.2019 v 15:00:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Zpět na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka