certified electronic tool KDV

Logo systému

obec Všemina

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Sdružení obcí Hornolidečska
Address: Horní Lideč 292
756 12 Horní Lideč
IČ / Identification number of the contracting entity: 62334743
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=62334743
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Sdružení obcí Hornolidečska
Josef Tkadlec, předseda
+420 724 179 014
tkadlec.ou@hornilidec.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Dne 17.5.2018 bylo ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: PŘEDCHÁZENÍ VZNIKU BRKO V OBCÍCH HORNOLIDEČSKA
ID na profilu zadavatele: 00000003
Druh: Supplies
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
(according to the methodology of the grant provider...)

A more detailed description of the methodology of the grant provider

×

OPŽP

CPV: 39234000-1 Kompostovače
Předpokládaná hodnota: 773 554 Kč excluding VAT
Datum zahájení / uveřejnění: 15.2.2018 at 11:30:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 1.3.2018 at 10:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 9.4.2018
Datum ukončení plnění smlouvy: 17.5.2018

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka kompostérů v množství a specifikaci dle této zadávací dokumentace, zejm. přílohy č. 5 – technická specifikace. Veškeré dodávky, zařízení, vybavení a instalace nabízené uchazečem musí být nové a musí splňovat platné normy a zákonné předpisy. Tato veřejná zakázka není rozdělena na části ve smyslu § 35 Zákona. Zadavatel přistoupil k tomuto způsobu zadání výše uvedeného předmětu plnění veřejné zakázky z ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky je dodávka kompostérů v množství a specifikaci dle této zadávací dokumentace, zejm. přílohy č. 5 – technická specifikace. Veškeré dodávky, zařízení, vybavení a instalace nabízené uchazečem musí být nové a musí splňovat platné normy a zákonné předpisy. Tato veřejná zakázka není rozdělena na části ve smyslu § 35 Zákona. Zadavatel přistoupil k tomuto způsobu zadání výše uvedeného předmětu plnění veřejné zakázky z důvodu vzájemné věcné souvislosti a neoddělitelnosti jednotlivých částí plnění.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Zadavaci dokumentace.zip Zadávací dokumentace 1.4 MB od data uveřejnění
bez omezení
rozhodnutí o výběru dodavatele.pdf Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 340.8 kB od 27.9.2018 v 12:00:00
bez omezení
Kupní smlouva.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 6 MB od 27.9.2018 v 12:00:00
bez omezení
Skutečně uhrazená cena.pdf Výše skutečně uhrazené ceny za plnění... 237.1 kB od 27.9.2018 v 12:00:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka