Subsystém zrušen - pro bližší informace kontaktujte zadavatele
Tlačítko Vložit informace a dokumenty zakázky na profil zadavatele najdete na výchozí stránce PZA, v oddílu Správa profilu zadavatele. Pro vložení informací o zakázce je nutné mít dostatečný kredit. Vložení informací o zakázce na PZA je zpoplatněno dle ceníku. Aktuální výši kreditu zjistíte ze záložky Stav Vašeho kreditu.
Po kliknutí na tlačítko Vložit informace a dokumenty zakázky na profil zadavatele systém zkontroluje výši kreditu. Pokud máte nedostatečný kredit, zobrazí se hlášení v okně.
Pokud máte dostatečný kredit pro vložení informací o zakázce, zobrazí se okno s požadavkem na potvrzení souhlasu s odečtením kreditu za vložení informace o zakázce.
Poté se zobrazí formulář pro Vložení informací a dokumentů o zakázce. Položky, které jsou označeny tučně a červenou hvězdičkou jsou povinné pro vyplnění.
Evidenční číslo zakázky na VVZ – kód zakázky na Věstníku veřejných zakázek (1-8 znaků). Identifikátor VZ na profilu zadavatele - osmimístné pořadové číslo veřejné zakázky přidělené zadavatelem v příslušném roce, nesmí obsahovat jiné znaky než čísla. Název VZ, Předmět VZ a Druh VZ - jsou povinné položky k vyplnění.
Pro zadání Druhu / specifikace zadávacího řízení klikněte na Zvolte druh / specifikaci zadávacího řízení a vyberte jednu z možností. Stav řízení / VZ lze změnit v okně stisknutím tlačítka Zadat stav řízení / VZ. CPV kódy - dle slovníku se zadávají v řadě za sebou oddělené čárkou. Předpokládaná hodnota VZ – rozhodná cena bez DPH (částka bez mezer) a Místo plnění – kde bude zakázka plněna.
Vyberte jednu z možností pro zvolení druhu / specifikace zadávacího řízení. V případě výběru Jednacího řízení bez uveřejnění a Veřejné zakázky malého rozsahu je lhůta pro podání nabídek nepovinná. U ostatních druhů zadávacího řízení je povinná.
Stav řízení / VZ zvolíte zaškrtnutím jedné z možností. Pro tři poslední uvedené položky je povinné vyplnění Datumu změny stavu řízení / VZ.
Zahájení uveřejnění zadávacího řízení – datum a čas, kdy budou informace a dokumenty o zakázce uveřejněny na PZA (zde není možné zadat datum a čas starší než je aktuální čas). Ukončení uveřejnění zadávacího řízení – datum a čas do kdy budou informace a dokumenty o zakázce uveřejněny na PZA (datum a čas nesmí být starší než je aktuální čas a také starší než je datum a čas zahájení uveřejnění zadávacího řízení). Lhůta pro podání nabídek / doručení žádosti o účast – tato položka je v případě výběru Jednacího řízení bez uveřejnění a Veřejné zakázky malého rozsahu nepovinná (datum a čas nesmí být starší než datum a čas zahájení uveřejnění zadávacího řízení a také nesmí přesáhnout datum a čas ukončení uveřejnění zadávacího řízení).
Vložení alespoň jednoho dokumentu je povinnou podmínkou pro úspěšné uveřejnění informací a dokumentů na PZA. Dokud nepřidáte dokument, nezobrazí se tlačítko pro Povolení uveřejnění informací na profilu zadavatele. Přidat dokument můžete kliknutím na tlačítko Přidat dokument VZ.
Vyberte příslušný dokument a zvolte typ dokumentu z přednastavené nabídky. Uveřejnění dokumentu od – doba, od které bude dokument uveřejněn v informaci o zakázce. Uveřejnění dokumentu do – doba, do které budou dokumenty v informaci o zakázce uveřejněny. Přidání dokumentu potvrďte kliknutím na tlačítko Nahrát, které se zobrazí po vyplnění všech položek.
Pokud bude dokument správně nahrán, zobrazí se v záložce Dokumenty veřejné zakázky. Vložený dokument můžete odstranit (koš) nebo je možné editovat datum uveřejnění dokumentu (tužka).
Kliknutím na ikonu pro editaci dokumentu (tužka) se zobrazí okno pro editaci uveřejnění dokumentu, kde můžete změnit datum a čas. Vložené datum a čas nesmí být starší než aktuální čas a datum a čas Uveřejnění dokumentu do nesmí být starší než Uveřejnění dokumentu od. Změnu datumu v editaci potvrďte tlačítkem Uložit datumy uveřejnění dokumentu.
Kliknutím na ikonu Přidat (plus) se otevře okno pro přidání uchazeče, dodavatele nebo subdodavatele. Pro odstranění uchazeče, dodavatele nebo subdodavatele klikněte na ikonu Odstranit (koš) a potvrďte hlášení k odstranění položky.
Po kliknutí na ikonu Přidat uchazeče (plus) se otevře okno pro Přidání uchazeče. První dvě položky jsou povinné, pokud je vyplníte, zobrazí se tlačítko Přidat uchazeče, kliknutím na něj potvrdíte přidání.
Kliknutím na ikonu Přidat vybrané uchazeče / dodavatele (plus) se zobrazí okno pro Přidání vybraného uchazeče / dodavatele. První dvě položky jsou povinné, pokud je vyplníte, zobrazí se tlačítko Přidat dodavatele, kliknutím na něj potvrdíte přidání.
Po kliknutí na ikonu Přidat subdodavatele (plus) se otevře okno pro Přidání subdodavatele. První dvě položky jsou opět povinné, po jejich vyplnění se zobrazí tlačítko Přidat subdodavatele, kliknutím na něj potvrdíte přidání.
Povolení stažení dokumentace VZ bez registrace – Pokud chcete umožnit uživatelům přistup k informacím a dokumentům VZ bez přihlášení / registrace, zvolte možnost Ano. Ponecháním výchozí volby Ne mohou dokumenty VZ stahovat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
Tlačítkem Uložit změny před uveřejněním se uloží vložené informace do systému. Tímto však informace neuveřejníte na PZA. Po uložení změn budete přesměrováni na Detail zakázky.
Kliknutím na tlačítko Uložit změny před uveřejněním se zobrazí Detail zakázky. Po uložení informací se k nim můžete opět vrátit a tlačítkem Editovat informace a dokumenty k VZ je změnit, pokud k tomu máte oprávnění.
Všechny vložené informace o zakázce, které dosud nebyly uveřejněny, můžete tlačítkem Zcela odstranit neuveřejněné informace a dokumenty k VZ odstranit. Potvrzením a odstraněním informace o zakázce bude vrácen kredit, který byl odečten při vložení informací o zakázce.
Po kliknutí na tlačítko Zcela odstranit neuveřejněné informace a dokumenty k VZ budete přesměrováni na výchozí stránku PZA, kde se zobrazí oznámení o odstranění informací o zakázce a o úspěšném vrácení kreditu.