certified electronic tool KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Obec Bystřice pod Lopeníkem
Address: Bystřice pod Lopeníkem 262
687 55 Bystřice pod Lopeníkem
IČ / Identification number of the contracting entity: 00290874
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00290874
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Obec Bystřice pod Lopeníkem
Martin Gavenda, starosta
572646721
obec@bystricepl.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

Obec Bystřice pod Lopeníkem
Martin Gavenda
+420724190310
starosta@bystricepl.cz

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka neukončena

Účastníci mohou do 15.11.2024 at 10:00 podávat své nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní zájemci).

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Protipovodňová opatření obce Bystřice pod Lopeníkem
ID na profilu zadavatele: 00000009
Druh: Supplies
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
CPV: 35121700-5
Předpokládaná hodnota: 2 166 983 Kč excluding VAT
Datum zahájení / uveřejnění: 25.10.2024 at 14:00:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 15.11.2024 at 10:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je realizace protipovodňových opatření formou dodávky a montáže varovného a informačního systému a jeho napojení do Jednotného systému varování a informování a montáže lokálního výstražného systému. Realizací předmětu veřejné zakázky dojde ke zlepšení systému povodňové služby a preventivní protipovodňové ochrany.

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky je realizace protipovodňových opatření formou dodávky a montáže varovného a informačního systému a jeho napojení do Jednotného systému varování a informování a montáže lokálního výstražného systému. Realizací předmětu veřejné zakázky dojde ke zlepšení systému povodňové služby a preventivní protipovodňové ochrany.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Příloha č. 1_Krycí list.doc Dokument – jiný 128 kB od data uveřejnění
bez omezení
Příloha č. 2_Prohlášení k základní způsobilosti.docx Dokument – jiný 112 kB od data uveřejnění
bez omezení
Příloha č. 3_Obchodni podminky.docx Dokument – jiný 136.1 kB od data uveřejnění
bez omezení
Příloha č. 4_Položkový rozpočet.xlsx Dokument – jiný 17.8 kB od data uveřejnění
bez omezení
Příloha č. 5_Stanovisko_HZS.pdf Dokument – jiný 189.9 kB od data uveřejnění
bez omezení
Příloha č. 6_Stanovisko_EG.D.pdf Dokument – jiný 933.2 kB od data uveřejnění
bez omezení
Příloha č. 7_Projektová dokumentace.pdf Dokument – jiný 5.1 MB od data uveřejnění
bez omezení
Příloha č. 8_CP Střet_zájmů.docx Dokument – jiný 51.8 kB od data uveřejnění
bez omezení
Příloha č. 9_CP Rusko.docx Dokument – jiný 61.6 kB od data uveřejnění
bez omezení
Příloha č. 10_Změnový list.pdf Dokument – jiný 3.6 MB od data uveřejnění
bez omezení
Výzva.pdf Výzva k podání nabídek 151.4 kB od data uveřejnění
bez omezení
Zadávací dokumentace fin.pdf Zadávací dokumentace 284.6 kB od data uveřejnění
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka