Do komunikačního rozhraní mezi zadavatelem a dodavatelem se dostanete kliknutím na Přehled zakázek na hlavní straně www.kdv.cz.
Po kliknutí na Přehled zakázek/b> se otevře okno, kde vyberte jednu z možností.
Pro zobrazení Komunikačního rozhraní určité zakázky klikněte na ikonu Zobrazit (lupa) v oddílu Přehled zakázek.
Zobrazí se informace o zakázce. V dolní části náhledu zakázky najdete Komunikační rozhraní. Prostřednictvím Komunikačního rozhraní lze komunikovat mezi zadavatelem a dodavateli, případně jinými účastníky procesu zadávání zakázek. Je možné vznášet dotazy, připomínky, námitky apod.
Pro komunikaci mezi zadavatelem a dodavateli vložte do okna určeného pro text vaši zprávu a v okně určeném pro výběr příjemce zvolte příjemce zprávy. Je možné ke zprávě přidat i soubor a to kliknutím na Vybrat soubor a následně na tlačítko Vložit. Poté klikněte na tlačítko Odeslat zprávu.
Odeslaná zpráva se zobrazí v záložce Historie. Pro zobrazení celé historie zpráv klikněte na tlačítko Zobrazit historii a pro skrytí historie zpráv klikněte na tlačítko Skrýt historii.
Pro úspěšné odeslání zprávy musíte do okna určeného pro text vložit text, jinak se zpráva neodešle.
Pro úspěšné odeslání zprávy je nutné také vybrat příjemce zprávy, jinak se zpráva opět neodešle.
Jako zadavatel máte možnost zakázku pozastavit a uvést důvod pozastavení. Pro pozastavení zakázky klikněte na tlačítko Pozastavit v záložce Pozastavení zakázky. Tato zpráva bude automaticky vložena do komunikačního rozhraní a odeslána e-mailem všem účastníkům zakázky.