certified electronic tool KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: ZOO a zámek Zlín-Lešná, příspěvková organizace
Address: Lukovská 112
763 14 Zlín - Štípa
IČ / Identification number of the contracting entity: 00090026
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00090026
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

ZOO a zámek Zlín-Lešná, příspěvková organizace
Roman Horský
577914180
office@zoozlin.eu

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zrušena

Zadavatel dne 12.4.2016 zrušil zakázku.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Fyzická ostraha areálu ZOO a zámek Zlín – Lešná a úklidové služby
ID na profilu zadavatele: 20160304
Druh: Service
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
CPV: 79700000-1, 79710000-4, 79713000-5, 79714000-2, 79715000-9, 90910000-9
Předpokládaná hodnota: 3 200 000 Kč excluding VAT
Datum zahájení / uveřejnění: 11.3.2016 at 16:30:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 29.3.2016 at 13:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zrušení zakázky: 12.4.2016

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb:- fyzická ostraha a ochrana majetku zadavatele- pult centralizované ochrany- úklidové služby kulturních památekna dobu tří let dle dále stanovených požadavků a podmínek. Předmět veřejné zakázky je podrobněji vymezen ve smlouvě o poskytování bezpečnostních služeb, která tvoří přílohu č. 4 této zadávací dokumentace.Zadávacího řízení se může v souladu s ustanovením § 101 odst. 1 zákona účastnit ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb:- fyzická ostraha a ochrana majetku zadavatele- pult centralizované ochrany- úklidové služby kulturních památekna dobu tří let dle dále stanovených požadavků a podmínek. Předmět veřejné zakázky je podrobněji vymezen ve smlouvě o poskytování bezpečnostních služeb, která tvoří přílohu č. 4 této zadávací dokumentace.Zadávacího řízení se může v souladu s ustanovením § 101 odst. 1 zákona účastnit pouze dodavatel, který zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle zvláštního právního předpisu (zákon č. 4352004 Sb., o zaměstnanosti, § 67) z celkového počtu zaměstnanců dodavatele. Skutečnost, že dodavatel zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle § 101 zákona, dodavatel výslovně uvede v nabídce (např. formou čestného prohlášení podepsaného oprávněnou osobou zastupovat dodavatele) společně s doložením potvrzení Úřadu práce České republiky – krajské pobočky nebo pobočky pro hlavní město Prahu nebo doložením rozhodnutí orgánu sociálního zabezpečení, které se týká osob se zdravotním postižením.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Výzva - Fyzická ostraha areálu ZOO a zámek Zlín - Lešná a úklidové služb....pdf Oznámení / výzva - jiná 553.6 kB od data uveřejnění
bez omezení
Zadavaci dokumentace.zip Zadávací dokumentace 649.7 kB od data uveřejnění
bez omezení
Dodatecne informace c. 1.zip Dodatečné informace 2.3 MB od 14.3.2016 v 16:30:00
bez omezení
Poskytnutí dodatečných informací - PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ.PDF Dodatečné informace 425.3 kB od 24.3.2016 v 9:15:00
bez omezení
Zápis z prohlídky místa plnění.pdf Dodatečné informace 39.9 kB od 24.3.2016 v 9:15:00
bez omezení
Poskytnutí dodatečných informací - Žádost 24.3..pdf Dodatečné informace 468.6 kB od 24.3.2016 v 9:15:00
bez omezení
1 Rozhodnutí o námitkách - FORCORP GROUP.pdf Dokument – jiný 663 kB od 12.4.2016 v 16:30:00
bez omezení
3 Oznámení zadavatele o podaných námitkách z 12. 4. 2016.pdf Dokument – jiný 302.1 kB od 12.4.2016 v 16:30:00
bez omezení
2 Rozhodnutí zadavatele o zrušení zadávacího řízení.pdf Rozhodnutí o zrušení 613.8 kB od 12.4.2016 v 16:30:00
bez omezení
Rozhodnutí o námitkách z 13.4.2016.pdf Dokument – jiný 100.6 kB od 18.4.2016 v 16:00:00
bez omezení
Oznámení zadavatele o podaných námitkách z 13.4.2016.pdf Dokument – jiný 278.1 kB od 18.4.2016 v 16:00:00
bez omezení
P3_MP pro oblast zadávání zakázek pro programové období 2014_2020.pdf Written report 723.1 kB od 20.4.2016 v 16:15:00
bez omezení
Písemná zpráva zadavatele.pdf Written report 778.8 kB od 21.4.2016 v 8:45:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Stažení zneplatněného dokumentu

×

Chystáte se stáhnout zadavatelem zneplatněný dokument.

Opravdu chcete stáhnout tento dokument?

Ano Ne

Seznam vybraných uchazečů / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných uchazečů / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam uchazečů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu uchazečů a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka