certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Informace o zadavateli

Název: Město Bučovice
Adresa: Jiráskova 502
685 01 Bučovice
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×

Zadavatel zakázky:
Město Bučovice
Kateřina Trtílková
736523235
trtilkova@bucovice.cz

Stav zakázky

Ukončen příjem nabídek

Byl ukončen příjem nabídek. Nyní probíhá hodnocení nabídek.

Informace o zakázce

ID zakázky v systému: 6207034420
Název zakázky: Dodávka tepla Bučovice
Postup zadání zakázky: Zadávací řízení
Typ podle předpokládané hodnoty: NADLIMITNÍ VEŘEJNÁ ZAKÁZKA dle § 25 zákona č. 134/2016 Sb.
Hlavní předmět VZ: Dodávky
Druh zadávacího řízení: Otevřené řízení
Předpokládaná hodnota zakázky: 16 041 600 Kč bez DPH
Základní hodnotící kritérium: Nejnižší cena
URL adresa profilu zadavatele: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00291676
Evidenční číslo profilu zadavatele ve VVZ: 226380
Termín zahájení příjmu nabídek: 23. 10. 2023 v 15:00
Termín ukončení příjmu nabídek: 20. 11. 2023 v 12:00
Termín otevírání nabídek: 20. 11. 2023 v 12:00

Předmět zakázky

1. Předmětem plnění veřejné zakázky je fyzická dodávka tepla, zajištění provozu a obsluhy kotelen v těchto místech v obci a katastrálním území Bučovice: název OM Ulice Č.p. předpokládané roční pachtovné množství tepla GJ/rok Dvorská 912 Dvorská 912 1.822 75.000 Kč Zahradní 886 Zahradní 886 1.700 40.000 Kč Slavkovská 33, 34 Slavkovská 33, 34 92 15.000 ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

1. Předmětem plnění veřejné zakázky je fyzická dodávka tepla, zajištění provozu a obsluhy kotelen v těchto místech v obci a katastrálním území Bučovice: název OM Ulice Č.p. předpokládané roční pachtovné množství tepla GJ/rok Dvorská 912 Dvorská 912 1.822 75.000 Kč Zahradní 886 Zahradní 886 1.700 40.000 Kč Slavkovská 33, 34 Slavkovská 33, 34 92 15.000 Kč Slavkovská 160 Slavkovská 160 263 15.000 Kč Slavkovská 161 Slavkovská 161 280 15.000 Kč Součkova 416 Součkova 416 108 15.000 Kč U Škol 939 U Škol 939 191 15.000 Kč 2. Vybraný účastník zadávacího řízení uzavře kupní smlouvu s Poliklinikou Bučovice, příspěvkovou organizací, se sídlem Dvorská 912, 685 01 Bučovice, IČ: 644 46 611 (konečný odběratel). 3. Předpokládaná spotřeba tepla na všech objektech uvedených v odst. 1 je 17.824 (GJ) za 48 měsíců. 4. Dodávka tepla bude spojena s pachtem zařízení pro realizaci veřejné zakázky – tj. účastník je povinen uzavřít pachtovní smlouvu se zadavatelem o pronájmu k zařízení, výrobě a rozvodu tepla a k pracím souvisejícím s touto činností. Podrobnosti jsou definovány v Příloze č. 3 k této ZD (návrh pachtovní smlouvy). Zadavatel požaduje, aby pachtovné bylo stanoveno pevnou neměnnou finanční částkou uvedenou v odst. 1, tj. celkem 190.000 Kč bez DPH za rok. 5. Technické parametry odběrných míst pro zadavatele jsou součástí návrhu kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č. 2 k této ZD. 6. Spotřebu elektrické energie pro kotelny hradí dodavatel. Odběr elektřiny po jednotlivých kotelnách je cca 20.900 kWh/rok. Roční náklady na odběr elektřiny v roce 2022 činili cca 100.000 Kč/rok bez DPH. Náklad na odběr el. energie bude přefakturováván konečným odběratelem s výjimkou odběru elektrické energie u kotelny U škol 939, kde je instalován samostatný fakturační elektroměr a dodavatel uzavře smlouvu s dodavatelem elektřiny. 7. Předepsaná minimální výše částky na opravy, servis, údržbu kotelen v kalkulaci ceny tepelné energie je požadována v celkové výši 135.000 Kč/rok bez DPH. 8. Servisní zásah, tj. nástup na opravu, je požadován do 6ti hodin od nahlášení havárie či potřeby opravy.

Zpět

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
TECH. PODPORA: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka